vineri, 16 ianuarie 2009

Recul

Dupa ceva timp...incep sa constientizez ca trec printr-o perioada de criza acuta existentiala....
Intimpin probleme, sint constient de ele...si caut solutii. Ma lupt! Sper cit de curind sa le rezolv...rind pe rind...si apoi...degrevat de greutatile ce imi apasa acum umerii...sa o pot lua de la ....inceput.
Orice..sfirsit e un nou inceput....sint tot mai constient de asta...si cum imi place sa lupt....am sa supravietuiesc....caci asa cum am spus mereu....eu nu ...DISPAR!

Indraznesc doar sa visez ca....voi avea pe cineva linga mine...acum cind trec prin...greu !

2 comentarii:

  1. Cu totii trecem prin astfel de momente...la unii nu se repeta prea des, la altii parca nu se mai termina; insa nu avem de ales si trebuie sa mergem mai departe!!
    In legatura cu "visarea"....uneori gasesti in ea putere, alteori se poate adeveri!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. construieşte iar..din ce ai la îndemână, azi...

    RăspundețiȘtergere

autoportret

autoportret