sâmbătă, 29 noiembrie 2008

Ce e mai greu ? ..a trai...sau a muri ?

Inca invaluit in ceata deasa si apasatoare a zorilor...in lumina palida a unei raze sfioase de soare...inca mai visez ingerii care imi vegheau somnul. Sint sigur ca nu m-am trezit...sau cel putin refuz sa o fac...
Imi infing cu tupeu picioarele in papucii moi de casa si ma tarai agale catre bucatarie : sufletul imi plinge cu lacrimi de diamant...as da un regat de umilinta si nesupunere pentru aburii si mireasma unei cafele .. in forme apetisante de femeie...
Inca avind ochii larg inchisi caut pe bajbaite pachetul de tigari, imi aprind una...si trag din ea cu forta... iata : primul orgasm in ore fragede de dimineata. Savurind primele placeri ale zilei ...visez inca la cele ce mi le-as mai dori ... femeile.
Sint oare toti barbatii aidoma mie ? Cretinizat de dorinta animalica de a ma simti alintat, mangaiat ,dezmierdat ...poate chiar si doar inconjurat de femei, nu imi pot infrina gindurile ... merita ele oare sa ma faca sa traiesc ? merita sa ma faca sa...mor ?
Oricum ... cu fiecare din ele ceva in mine moare. Cind oare ma voi dezintegra? Nici nu mai stiu : e greu sa traiesti...sau este mai greu sa mori ?
Auchhh...gindurile imi sint alungate de durere; visind...mi s-a terminat tigara, iar ultimile zvigniri de jar s-au gindit ca ar fi bine sa ma trezeasca, asa ca ...mi-am fript urit de tot degetele.
Cred ca pina a fi greu sa mori...este aproape imposibil ... sa traiesti !

2 comentarii:

  1. E atat de usor sa traiesti cand unicul tau tel e sa-i faci pe ceilalti sa le fie greu. Si asta nu pentru ca sunt rea, ci pentru ca asta mi-e sangele. Am cunoscut sentimentele pe care tu le traiesti acum si am dus o lupta cumplita cu mine, dar am invins, multa bafta si tie.

    RăspundețiȘtergere
  2. oare chiar intelegi demonule?:P
    sper sa ai dreptate desi...stii? vietile oamenilor sint unice...nu seamana niciodata una cu cealalta...
    dar...voi mai vedea...
    ups :d...scuze !... bine ai venit pe blogul meu !!!

    RăspundețiȘtergere

autoportret

autoportret