duminică, 30 noiembrie 2008

Cum este sa ucizi ingeri ?

Fumul albastrui de tigara imi inunda camera, ochii ma dor de nesomn, ginduri de toate nuantele imi bantuie creierii zdrobiti de jocuri imbecile...
Si totusi ... ma intreb : cum este sa ucizi ingeri ?
Ai - oare - vreo satisfactie atunci cind ii privesti in ochii umezi si calzi ? Ii vezi cum ingenunchiaza, ii contepli in timp ce isi string aripile pavaza in jurul trupului haituit de lovituri, ii vezi singerind ... ii simti slabiti...si totusi nu vezi in ochii lor cersatorie de mila. Nu vezi un inger cazut in tarina gri implorind iertare, ori strigind dupa ajutor. Da; ingerii isi traiesc si isi accepta soarta cu demnitate, iar loviturile le primesc cu seninatatea unui copil ce intinde mina zimbind catre o bomboana oferita de un strain.
Avem noi dreptul oare sa ucidem ingerii ?
Hmmm...imi aprind o alta tigara, trag cu nesat un fum ...imi inund plaminii cu otrava ei albastruie si incep sa rid ca un apucat : de ce ma gindesc eu cum este sa ucizi ungerii cind nici macar nu stiu cum arata unul... ???
In urma cu ceva timp, e drept pare sa fi trecut o vesnicie de atunci, am cunoscut pe cineva care stia sa se joace, stia sa vorbeasca si ...stia sa fie atent la ingeri...si asta prin natura meseriei sale. Aflu acum cu stupoare ca in spatele acelei persoane se afla un ucigas cu singe rece. Da un criminal...si inca unul las, de cea mai joasa speta. Acum...daca l-as intilni l-as privi adinc in ochi si l-as intreba : cum este sa ucizi ... ingeri ?
Se aude zgomot trist de afara; deschid geamul si privesc pierdut in intunericul de smoala...era doar ploaia luptindu-se cu un vint aspru de iarna, erau doar stropii lipiti de geam...striviti , ca lacrimile ingerilor.
La radio cinta o melodie trista ... am in suflet nuantele bacoviene si simt apasarea propriilor mele ginduri.
Trecindu-mi mina prin par zimbesc trist : nu voi afla nicicind raspunsul la intrebarea mea initiala. Am sa lupt cu mine...si am sa incerc sa vorbesc in curind de mine, de dragoste...de lucruri placute....
Si totusi ... cum o fi sa ucizi ingeri ???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

autoportret

autoportret