luni, 2 februarie 2009

Motor ...

Am asteptat destul...vreo 6 luni sa imi aduca motorul promis ...si cu care imi era dator! ok...imi ajunge!
Am nevoie de masina...si nu mai pot sta la mina neseriosilor. Azi am inceput sa caut eu pe net....si...surprizaaa...am gasit posibili furnizori!
Ii voi contacta...si vom negocia!
Romica....va trebui sa revina curind pe sosele !...:P:P...pt cine nu stie...e o "bestie" Romica al meu :D:D:d


nu interesa pe nimeni....dar am simtit nevoia sa...spun !!!
UUUhhhhhhhhh....ma simt mai bineeeeeeeeee !!!

3 comentarii:

  1. Daca mai apare si coltul ierbii... s-ar putea sa ma intereseze.

    RăspundețiȘtergere
  2. hmmm...s-ar putea sa nu ma intereseze pe mine...ce te intereseaza!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca iti dai cu parerea sub protectia anonimatului, nu esti de bagat in seama.

    RăspundețiȘtergere

autoportret

autoportret