vineri, 6 februarie 2009

Vesti bune...si vesti rele

Vestea buna : sefii mei...care ma urasc de moarte nu reusesc sa ma dea afara !


Vestea rea : "cerberii" imi fac viata un iad...si ma sicaneaza cu o incapatinare demna de idealuri mai bune !

Vestea rea : mi s-a cerut imperativ sa imi depun demisia !


Vestea buna : inca am nervii tari :P...si am refuzat ! (nu vreau...daca puteti...da-ti-ma afara ! )


Vestea rea : se fac disponibilizari !


Vestea buna : conform legii sint obligati angajatorii sa ne ofere alternative inainte de a disponibiliza ..si alternativa o reprezinta detasarea (la Bucuresti sau Constanta).


Vestea rea : se poate sa nu mi se aprobe si mie....detasarea !


Vestea buna : .... nu ma las; ...sint o stinca....ce nu cedeaza deloc usor !!!

2 comentarii:

autoportret

autoportret