sâmbătă, 27 decembrie 2008

Craciunul se indeparteaza

... se apropie cu pasi repezi Anul Nou....
E atit de frumoasa perioada asta a anului...si e atit de rau...de urit sa nu ai prieteni...cunoscuti...cu care sa te inconjori....de sarbatori !
Singur.... de craciun!
Suna cam ca si in filmul ala... "home alone".... numai ca...spiritul craciunului chiar presupune sa ai pe cineva linga tine !
Dorinta mea de craciun...nu s-a indeplinit!....mai sper ...sa se indeplineasca de Anul Nou....
Poate ...voi avea totusi un an...mai bun....caci am mare nevoie!!!
Pina atunci...imi lipesc nasul de geam...sterg usor florile de gheata....si imi afund ochii in albul zapezii de pe afara....
E o dorinta...asa de greu de indeplinit ???

4 comentarii:

  1. Departe sunt de tine si singur lângă foc,
    Petrec în minte viata-mi lipsita de noroc,
    Optzeci de ani îmi pare în lume c-am trait,
    Ca sunt batrân ca iarna, ca tu vei fi murit.
    Aducerile-aminte pe suflet cad în picuri,
    Redesteptind în fata-mi trecutele nimicuri;
    Cu degetele-i vintul loveste în feresti,
    Se-toarce-n gindu-mi firul duioaselor povesti,
    S-atuncea dinainte-mi prin ceata parca treci,
    Cu ochii mari în lacrimi, cu mini subtiri si reci;
    Cu bratele-amindoua de gitul meu te-anini
    Si parca-ai vrea a-mi spune ceva... apoi suspini...
    Eu te string la piept averea-mi de-amor si frumuseti,
    In sarutari unim noi sarmanele vieti...
    O! glasul amintirii ramiie pururi mut,
    Să uit pe veci norocul ce-o clipa l-am avut,
    Să uit cum dup-o clipa din bratele-mi te-ai smuls...
    Voi fi batrân si singur, vei fi murit de mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cui ii pasa? :)))))))))))))))))))))))))))))
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    Ha Ha Ha :)))))))))))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. cei carora nu le pasa de cei din jur...traiesc degeaba!
    merita oare sa ne irosim vietile ????

    RăspundețiȘtergere

autoportret

autoportret