joi, 18 decembrie 2008

Jocul dezamagirilor

Am cunoscut cindva...demult...un jucator! Eu...la rindul meu...sint un jucator inascut; imi place riscul, adrenalina... jocul la cacealma....
Am crezut in prima faza ceea ce imi spusese : ca este un jucator de clasa. Cu timpul am reusit sa citesc felul lui de a juca... din inertie ! DA. El nu stie sa pluseze...nu stie sa duca o cacealma pina la capat si nu simte cu exactitate prapastia riscului. E drept... e un jucator de valoare, dar...eu vreau mai mult !
Adrenalina m-a tinut in viata. Vreau adrenalina ! Am blufat de nenumarate ori, am plusat si cind am stiut ca am cartea mai mica, am riscat ... dar - fatalitate - competitorul meu cedeaza destul de repede mina, se sperie ... risca mult prea putin, folosind drept scuza "departarea". E prea departe pentru a ... cistiga.
Eu am rabdare, sint calm ! Am multe jocuri gata sa incercam, dar EL insista doar pe unul doua dintre ele....ii e teama ca nu face fata. Ce ma mai intriga la jucatorul meu ? faptul ca nu stie sa piarda ! DA. Nu stie sa accepte, desi clameaza sus si tare ca o face. NU. El doar se sperie si se retrage in carapace asteptind....tot eu sa stabilesc o noua miza ! LUPTA OMULE ! JOACA !
Stiu ca va citi aceste rinduri si am sa il rog : invata sa risti !!! Oare esti atit de slab si la un nivel atit de...jos...esti incepator? Cred ca nu. Deci... joacaaaaaaa !!!
Ii citesc imediat pe chip disperarea cind trebuie sa renunte la o carte, cind crede ca are o carte fara valoare....il citesc !
Recunosc ! Am si eu partea mea de vina. Joc agresiv, brutal uneori; dar asta este...asa sint regulile jocului ...FARA REGULI !
Refuz totusi a cataloga jucatorul meu ca fiind...dezamagire ! NU. Doar ca inca mai sper ca...poate mai mult. Asa sint eu ... vreau totul sau nimic. Si simt, stiu...cred ca el poate mult mai mult....poate ...APROAPE TOTUL !

Les jeux sont faite ! Rien ne va plus!

oareeeeeeeeee ??????????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

autoportret

autoportret