vineri, 5 decembrie 2008

Nu ar trebui sa fim mai buni ?

Daaaa...iata asta seara vine Mos Neculae...si ne va umple ghetutele. Unora...care au fost cuminti le va aduce mai mult...altora mai putin...iar eu...se pare ca nu am fost tocmai cuminte. Ce naiba? Doar sint..."satana"!
Stau si ma intreb : oare nu ar trebui sa fim mai buni acum in pragul sarbatorilor de iarna? Eu...sint mai bun ! :P... dar cine vede ???
Din cite imi amintesc din copilarie...acum ar trebui sa iertam mai usor, ar trebui sa fim mai intelegatori, mai buni la suflet, mai visatori....poate chiar...mai "altfel". Dar...poate ca ...e de prea departe copilaria mea!
Astept cu sufletul mahnit ca asta seara sa se produca minunea; sa fiu rasfatat si eu cu un cadou. Da. Astept asta seara ingerul meu pazitor sa imi umple nu ghetele (ar fi prea mult...port 44)...ci sa-mi umple sufletul de bucurie si recunostinta....sa ma reprimeasca in lumea....celor "altfel".
Cine oare are puterea (ce nu au avut-o personajele biblice) de a ridica primul piatra si a arunca? Cine nu face greseli? Cine este mai presus de orice ispita in viata si mai bun decit insusi bunul...Isus ???
Astept...
Te lepezi...de Satana ? Vrei ..ca Satana sa nu te mai adore asa cum nu ai simtit niciodata adorarea? Te ...lepezi ? Nu te lepada...si totusi vei primi botezul, nu al inimii...nu al iubirii...nu al anonimatului...ci botezul celui ce stie sa-ti fie aproape, botezul ..fericirii !
Si totusi...inceputurile sint frumoase....te lepezi ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

autoportret

autoportret